20 Mart 2010 Cumartesi

SEN ÇOK YAŞA ORHAN ÖNAL ABİ.

Her cumartesi genelde derneğimize uğramaya çalışırım, belki bir kaç arkadaş gelir karikatür üzerine sohbet ederiz, hem de dernek merkezimizde bir hareket olur düşüncesiyle. Gene aynı amaçla Kabataş'tan tramvaya bindim, biraz sonra telefonum çaldı. "Alo Raşit ben Yurdagün, biliyorum sen şu an derneğe gidiyorsundur. Hürriyette bir haber okudum, bizim Orhan Önal ölmüş, Onun uzun adı Ahmet Orhan Önal mı?. Sen bir araştır, doğruysa hemen başkan Metin Peker'e, aradaşlara haber ver." Dedi ."Yapma abi? Daha Turhan abinin cenazesinde yeni karşlaştım çok iyiydi, hatta bana " Raşit çiğim seni çok özledim, gel yanaklarından bir öpeyim." dedi. Eyvaaaah. Vay beee. Yoksa o bir veda öpüşümüydü?. .Hemen araştırayım."dedim. Derneğe gelir gelmez korka korka çebimden Orhan Önal abinin telefonunu aradım. Evden biri çıkacak, acaba nasıl sorsam.?" Zaten ince olan sesimi biraz daha inceltip, kibarlaştırıp "Alooo, höhöö öhöö..." der demez Orhan abinin kısık sesini duydum. " Alooo." " Aaaa Orhan abi sen misin?.....Öhööö , Abi, ben Raşit, abi neredesin? " Evdeyim Raşit' çiğim."" Aaaa evde misin abi? biz de seni merak ettik de," "Gayet iyiyim, karikatür camiasında ne var ne yok..?" " Ooo, neler yok ki abi..... Hadi hoşça kal abi ALLAH SİZE UZUN ÖMÜRLER VERSİN." SAĞOL RAŞİT'ÇİĞİM. ARADIĞINA ÇOK SEVİNDİM." dedi.
Not: Adımız, Bozok abiyle birlikte taziye ekibine çıkmış ya..Ölen meslekdaşlarımızın evlerini arayıp birkaç parça özel eşyasını müzemizde bir anı köşesi yapmak için istiyoruz ya..Bu defa biraz daha fazla utandım. Hatta rahmetli Semih abi bize "Iskatçı" diye takılırdı ya..
SEN ÇOK YAŞA ORHAN ÖNAL ABİ. Bu arada Ahmet Orhan Ünal beyefendiye Allahtan rahmet diliyorum.
Raşit Yakalı

Hiç yorum yok: