29 Mart 2010 Pazartesi

ERKAN YILDIZ KARDEŞİME.

Merhaba Raşit abi.
Abi senin 1980 yıllarında "işçi çizgisi" karikatür albümün ile sevdim karikatürü... 13 yaşımda elime aldığım bu albüm sayesinde az çok çizmeye başladım... Karikatür albümleri topladım 8 sene kadıköylerde- izmitlerde...sonra balcıoğlundan eğitim alacaktım ki o fırsatı yakalamıştım yüzsüzlüğümle, ısrarlılığımla ve çizim hevesinin verdiği bir hırs ile ama balcıoğlunu kaybettik ve bende karikatür çizimime orada noktayı koydum. Abi senin çizimlerini gerçekten çok beğeniyorum. Ben karikatür sevdalısı bir insanım. Abi nasıl anlayayım içimde öyle bir aşk var ki karikatüre karşı inanılmaz bir şey. Üniversite yıllarımda öğlen yemekleri yemezdim izmit'e iner karikatür albümleri toplardım. Üstüme kılık kıyafet almazdım karikatür albümü, dergileri alırdım. Bunu sizde yaşamışsınızdır belki böyle bir aşkı..
Tabi şimdi yaş geldi 23'e. Ve evde 110 adet karikatür albümüm 1922 cemal nadir -1960-1970-1980 yılına ait bütün karikatür albümlerimi bir yangın sonucu kaybettim...
Abi sizinle tanışmak istiyorum ben. Eğer sizde müsade ederseniz 13 yaşımda İŞÇİ ÇİZGİSİ karikatür albümü ile içimde heves uyandıran üstadın elini öpmek ve tanışmakyı çok isterim...
Umarım uygun ve müsait bir zamanınızda rahatsız ediyorum şu an sizi...
Görüşmek üzere üstadım...
Saygılarımla
Erkan Yıldız...
-------------------------------
Erkan kardeşim çok teşekkür ederim. Görüşelim. Ben sana o albümleri veririm.  0542 331 36 78
Raşit Yakali
---------------------------------

Hiç yorum yok: