29 Aralık 2007 Cumartesi

Bayan Siika Türk çizerleri yorumluyor...

Simit partisi uyelileri Merhaba
Nasilsiniz arkaslarim, cayni , kahveni nekadar tatli icersiniz - bu soru hep aklimda
Gabrovlari 2 kasik sekerlen severmisler, ama onu biendinigibi hic icmezmisler
Evde - 1 kasik seker icermisler - masraf olmasin
Misafire gitinen - 3 , 4 koyarmislar - orada parasis

Birisi simit partisini misafir olmus -Erdogan Bozok hemen 1 canakseker koymus - misafir kasik almis kahfe icinde seker koyma baslamis
1 ,2 .3 , 4 , 5..................9 kasik koymus
Karikaturciler acik gozlen siyr bakarmislar
Erdogan Basol - biricik daha koysana barem 10 olsunlar
Misafir - aaaaaaa ben kahfemi acicik aci olsun severim
Rasit Yakali - uzaktan ne gormis , ne isitmis gibibakarmis
Tan Oral - gozlen gulermis
Semih Poroy -ben kitap fuara dolastim oradan Gabrovo fikralara kitab aldim , bu fikra oradandir
Ergin Gulen - gideces , bakacas, alacas...........
Vicdan hemen isitmis Atila, ya soylemis
Mahmut Akgun -Siyka bana bulgarca syole , ben onara ceverecem
Sevgili dostularima tatli , ama coooooooooook tatli2008 yil dilerim
siyka

Hiç yorum yok: