13 Aralık 2007 Perşembe

Sedat Simavi 2007 Ödülleri

Dün gece Sabancı Center de "Sedat Simavi Ödülleri" törenindeydik. Türkiye Gazeteciler Cemiyetince düzenlenen törenden bazı izlenimlerimi sizlerle paylaşmak istedim.
Sedat Simavi Ödüleri 2007 .
Görsel Sanatlar Ödülü.
Başlangıctan bu güne sanat kariyerinde dönemsel etkinliklerini derinleştirci yönde benimsediği çalışmaları, bu çaşmalarında açığa çıkan aratırıcı bakışı ve Sanat Kibele Galerisi'ndeki sergisi nedeniyle Prof. Balkan Naci İslimyeli' yi ödüle değer gördü.
Biliyorsunuz Balkan Naci yakında kaybettiğimiz Karikatürist ağabeyimiz ve benim imza babam Orhan İslimyeli' nin oğlu ve dernek üyemizdir.

Sedat Simavi ödülleri 2007 Spor ödülü. Bir çok maça sakat çıkarak" Tekvando 84 kilo Dünya Şampiyonu" olması ve her yıl başarılarını yenilemesi nedeniyle övgüye değer ödülü alan Bahri Tanrıkulu ile.
Bahri bana "Buraya sıkı bir kamp çalışmasından geliyorum. önümüzdaki şampiyonadan çok ümitliyim. Bundan böyle spor haberlerimi sizin sitenizden izleyeceğim, internetle aram çok iyi. Karikatür sanatıyla da yakından ilgileniyorum." dedi.






Sedat Simavi ödülleri 2007. Spor ödülünü alan/Dünya atletizim 10.000 m 2. si ve Avrupa kupası 10.000 m birincisi Elvan Abeylegesse ile birlikte. Elvan bana" Pekin 2008 olimpiyatlarından Mutlaka madalya ile döneceğim ."derken

Hiç yorum yok: