17 Aralık 2007 Pazartesi

Karikatür derslerinin ilköğretime girmesi dileğiyle...

13.12.2007 tarihinde aytuğ dönemz <kalpak_08@hotmail.com> yazmış:
Sayın Hocam, ben Selçuk Üni. Resim-İş öğretmenliğinde son sınıfta okuyorum, okul projemde karikatür konusunu ilk öğretim seviyesindeki öğrencilere sunacağım. Neler yapabileceğim hakkında sizden fikir almak istiyorum yardımcı olurmusnuz? SAYGILARIMLA Aytuğ Dönmez.
Cevabım.
Sevgili Aytuğ:
Yedi yıllık dökümanlarımı sana bu gün yolluyorum.Bende bunları devredecek genç bir arkadaş arıyordum. Artık top sende. Bunların üzerine mutlaka sen de bir şeyler ekleyeceksin. İleride belki bir kitap bile oluşu.
Karikatür derslerinin ilköğretim okullarına girmesi dileğiyle sana başarılar diliyorum. Böyle bir girişimde bulunduğun için sana teşekkür ediyor, başarı haberlerini bekliyorum.
Raşit Yakalı

Hiç yorum yok: