13 Şubat 2009 Cuma

SEVGİLİLER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN

SEVGİLİLER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN.
14 Şubat sevgililer günü. Çarşaf Karikatür Okulu’ ndaki arkadaşlarımızdan Nilay Kortel / Akbulut / üç gün önce aradı. “ Raşit abi iki yıl önce yarım kalmış bir Haydarpaşa gar’ı çalışmamız vardı ya, onu tamamlayalım mı?” dedi. “ Olur” dedim. Buluştuk ve üç saat kadar çalıştık / Bir öğle yemeği karşılığı /. Nilay kızım çok titiz ve çok donanımlı bir fotoğrafçı olmuş, beni reklam filmi çekimlerinde bile yorulamayacağım kadar yordu. Mesleğinde öylesine ilerlemiş ki, bazı yarışmalarda jürilik bile yapmış. Bu çalışmaları sitesinde yayınlayacak ama ben gazeteci atlatmacılığıyla ondan önce davranıp bana örnek diye yolladığı bazı fotoğrafla tüm dostlarımın sevgililer gününü kutluyorum.. İşte Nilay hanımın linki:
http://www.fotokritik.com/1539172
Bekliyorum...
Mutlaka gelecek...
Ya gelmezse..
Ümitlerim azaldı...
Bekledim de gemedin...
...Gel de bu son besteyi dinle....
Ellerine sağlık Nilay kızım. Yolun açık olsun.

Hiç yorum yok: