10 Kasım 2009 Salı

SEZER ODABAŞI KARDEŞİM DİYOR Kİ...

Sevgili Raşit Yakalı,iletilerini aldım, çok ama çok teşekkür ederim... Size zahmetler verdim. Ancak pek değildi, değerlendiremedim... Ama verdiğiniz telefonlar pek hora geçti...Böylece sayın Sait Kapıcıoğlu ile gıyaben tanışmış olduk ve web sitesinden karikatürler seçip ara yüze yerleştirdim. Sağladığınız bu kolaylık için çok ama çok teşekkür ederim.Elimdeki Karikatürcüler Derneği Üyeleri listesinde bazı sehven yazılımlar var... Bu bakımdan pek sağlıklı sayılmaz, ama siteyi oluşturmada bana pekçok kolaylıklar sağladı.Tam listeyi kimden öğrenebilirim?Ayrıca Hikmet Karagöz'ün ve Sinan Çetin'in karikatür örnekleri gerekli... Nasıl elde edebilirim.Bu kanularda da katkılarınız beklerim.Sevgi ve saygılarımla çalışmalarınızda başarılar dilerim. Sezer Odabaşıoğlu

Hiç yorum yok: