2 Kasım 2009 Pazartesi

TÜYAP KİTAP FUARINDA İMZA GÜNÜM.

Sayın Sevim Onay Çavdar hanımefendi Pozitif Özürlüler Eğitim Derneği Başkanı, fuarda ilk imzalı kitap hediye ettiğim kişi. Benden özürlüler ile ilgili karikatür akışı istedi. İlgilenen arkadaşlarıma duyurulur. / İstanbul Engelliler " adlı gazetelerinde kullanılmak üzere./İsmi benim çok ilgimi çekti. POZİTİF ENGELLİLER./
İkinci imzalı kitabımıAslan Başer Kafaolu'nun eşi Türksen Başar Kafaoğlu hanımefendi ye idi. benden "ÇEVRE GÖNÜLLÜLERİ PLATFORMU" nun bir duyurusunu sizlere iletmemi rica etti. duyuracağım.
Olimpiyat konusu öğrencilerin ilgisini çekmiş olmalı. Onlara kartpostallarımdan hediye ettim.
Erkan Özmen arkadaşım " ÇANAKKALE" isimli kitabını imzalayarak bana arkadaşlık etti,. O eski ve ünlü bir gazeteci.
Ünicef 'in güzel ve sevimli maskotu ile iyi dost oluverdik.
Böyle zamanlarda güzel dostluklar oluşuyor. Günlük bölge gazetesi " HABERDAR" ın Genel Yayın Müdürü Mehmet Mertçe ile iş bağlantısı bile yaptık. o da karikatür takviyesi rica etti. Duyurulur. İşte mail adresi www.mehmetmert@haberdargazetesi.net Mehmet bey kitabımı bana oğlu Mert için imzalatı.
Mehmet bey. "Her gün bir karikatür yayınlamak istiyorum." derken. Ben elçiyim.
Fuarda bu afiş çok hoşuma gitti.
Ben bütün sanat ekinliklerinde, fuarlarda, derneğimiz etkinliklerinde Eski Gazeteciler Cemiyet Başkanı, yazar Nail Güreli Beyefendi ile mutlaka karşılaşırım. Böyle yerlere, hep onunla karşılaşacağımdan emin olarak giderim. İşte yine bizleri yalnız bırakmadı Nail Güreli dostumuz. Onun imza günü aynı yerde önümüzdeki hafta sonu..
Bayılırım böyle pozlara.
LEMAN standı çok hareketliydi. Bana " Bisiklet kulübüne üye olmak ister misiniz?" dediler. Ne güzel bir kampanya başlatmışlar.
İyisi mi, eğer gezmediyseniz bu hafta mutlaka fuarı gezin çok beğenecek, çok yenilikler göreceksiniz.
İşte çıkışta bildik bir pano. Turhan Selçuk hocamızın onur konuğu olduğu yıl yaptığı bir amblem.
No; Ben kaçırmış olabilirim ama ,derneğimizin ve Muhittin Köroğlu hocamızın o eski sevimli standlarını göremedim. Karikatür hep bu tür yerlerde yaşamalı.
Raşit Yakalı

Hiç yorum yok: