19 Kasım 2009 Perşembe

"UP" YUKARI BAK...

Geçen hafta bir görüşmeden dönerken Cihangir' de Alman Hastanesi Önünde bir baloncu gördüm. Hemen torunumla bir gece önce seyrettiğim CD deki film aklıma geldi. "UP" Yukarı bak. Filmdeki adamı kendime benzetmiştim, hemen baloncuya biraz para verip " Benim balonlarla bir resmimi çeker misin, torunuma sürpriz yapacağım." Dedim ve resmi çektirdim./ Altta/( Yolda trafiği kilitlediğim için biraz utandım ve tek kare çektirebildim.) Niyetim kendimi o çizgi film kahramanı gibi bulutların üzerinde uçurmak idi. Bu niyetimi Zonguldak gezimizde eski dostum Ümit Müfit Dinçay kardeşime söyledim. O " Ben dekupe, ve montaj işlerini fotoşopta yaparım Raşit abi." Dedi. / Üstte/ İşte fotoşop'un ve becerinin zaferi. Teşekkürler Ümit kardeşim.
Bu şekilde ben de muradıma erdiiiiim.

Hiç yorum yok: