19 Ocak 2008 Cumartesi

İlk yarının son karikatür dersi


Bu hafta derse erken girdim, kahvaltı yapıyorlardı. Oya öğretmen bana da bir dilim yağlı ,reçelli ekmek ve meyve suyu verdi. Yan sınıfta bir güzel ikinci kahvaltımı yaptım. Kahvaltısını bitiren yanıma koştu. Yumak olduk yine. Onlara birkaç fıkra anlattım. Onlardan da anlatanlar oldu. Sonra masaları temizlendi ve hep beraber sınıfa geçip derse başladık.

Oya öğretmem:
Günaydıııın, ne güzel bir gün.. Bu gün 18 Ocak 2008...Bu gün cuma, dün perşembe idi, yarın cumartasi. Biz kaç gün okula geliyoruz?.." Beeeeş."" Kaç gün tatil yapıyoruz?" " İkiiii"...

"... Öğretmenimiz çok faaliyet getirmiş, bu hafta hediye sürprizi ne acaba"


Hava güzel sınıf çiçek gibi. Haftanın son gününde bütün yüzler gülüyor ve dersimizin adı "KARİKATÜR"


Eveeet ana okulunda dersimizin adı.

" KARİKATÜR"
Biz mizahı çiddiye alıyoruz.

Ya siz?

" Bak ben ne yaptım"
Benim ki nasıl oldu?"
"çooook güzel, benimki nasıl?"
" Benim ki bitti, senin ki ?







Suuuuus. sanatçımız iyice kaptırmış kendini, rahatsız etmeyelim.








Bu hafta iki faaliyet yaptık zorunlu olarak. Bir, kedi çizimi, iki, Tangramlarla kompozisyonlar yaratma çalışmaları.Trafik biraz karışık oldu ama hepimiz memnunduk.









Bu Minik öğrencim Yiğit Yalman. O kuklaları çok seviyor. Benim 7 yıldır hiç yanımdan ayırmadığım arkadaşım İbiş onun da gözdesi. İbişle oynamaya bayılıyor. Evlerinde çok kuklası varmış Yiğit in. Belki o bu geleneksel kuklamızı ileriki kuşaklara taşır. Bakın ne kadar mutlu ikisi de. Arkada Oya öğretmen eşim Emriye nin sponsorluğunda her hafta sınıfa götürdüğüm sürpiriz hediyeleri dağıtmaya hazırlanıyor. BU haftanın sürprizi kinder cukulata...




Ecem Tangram ürünleriyle güzel bir çalışma yaptı. Fazla ürün götüremediğim için tam olarak istediğim sonucu alamadım. Malzeme yetmedi ama işte böyle güzel çalışmalar da çıktı.















1/A_1/b ve 1/C sınıflarının okuma bayramı yapıldı. Bende izledim. Çok duygusal anlar yaşadık.

Hiç yorum yok: