10 Ocak 2008 Perşembe

SORULARINIZI BEKLİYORUM...

KARİKATÜRLE İLGİLİ HER TÜRLÜ
SORULARINIZI SORABİLİRSİNİZ.

Atalarımız ne güzel söylemişler “Bilmemek ayıp değil, sormamak ayıp.” Diye. Sizler de karikatürle ilgili bilmek istediğiniz her konuyu bana sorabilirsiniz .Bende tecrübe ve bilgilerimin yettiği yere kadar sizlere yardımcı olmaya çalışacağım.Beni aşan konularda hocalarımdan yada kütüphanelerden öğrenip sizlere yardımcı olmaya gayret edeceğim. Bana gelen yüzlerce mektup arasından seçtiğim örnek mektupta olduğu gibi hepinizden karikatürle ilgili mektuplar bekliyorum. Tabii eleştirmek üzere karikatürlerinizi de...
Karikatürlerinizi bu blog adresine. www.rasityakali2@gmail.com
72 dp jipek 400 piksel olarak veya Dijital resmini çekip fotoğraf yollar gibi, Ya da posta ile
RAŞİT YAKALI BASIN SİTESİ A- BLOK A-10 YENİLEVENT-İSTANBUL- adresine de yollaya bilirsiniz.Elimin erdiği dilimin döndüğü kadar sizlere yardımcı olmaya çalışırım.Çünkü bu benim görevim. Çünkü karikatürü ve karikatürü sevenleri çok seviyorum.Yazışmak üzere...

Hiç yorum yok: