23 Nisan 2008 Çarşamba

Prof.Dr Sait Kapıcıoğlu karikatür sergisi

Karikatürist prof.Dr. Sait kapıcıoğlu hocamızın Özel Saint Benoit Fransız Lisesi' nde açtığı sergi büyük ilgi gördü. Hocamıza destek vermek amacıyla ben de hem sergiyi hem de konferansı izledim. Bir çok acı Afrika gerçeğini de yakından bir kere daha şahit oldum.
Konuk delegeler hayli fazla idi. Fildişi Sahili Başkonsolosu Sayın Prof.Koudou Kessie Raymond'un "Afrika'daki Barış Çalışmaları" ilgili konferansı büyük alkış aldı. Fotoğrafta Prof.Dr Sait Kapıcıoğlu, Sayın Prof.Raymond' a " Afrika Sevdası" Konulu karikatür albümünü verirken.

Prof.Dr. Sait kapıcıoğlu arkadaşımız bundan bir sürüe önce " Afrika Sevdası" karikatür albümünü çıkarmıştı. 21 Nisan günü de Özel SaintBenoit Fransız lisesindeki 2008 Barış Haftası etkinlikleri kapsamında aynı "Afrika Sevdası" konulu karikatür sergisini açtı.
Lise müdür baş yardımcısı Serdar Güneysu ve bir delege ile Sait Kapıcıoğlu. Aynı gün sabah10.30 da Sayın Hıfzı Topuz hocamız da bir konuşma yapmış, ben onu izleyemedim. Kendisinden özür diliyorum.
Öğrencilerin tiyatro sunumunu izlerken. Diğer salonlarda ise Bikem Ezberzade, Zekai Demir ve Okan Bayülgen' in fotograf sergileri de düzenlenmişti.
Konferans ve sergiye yoğun ilgi vardi.
Fotoğraf sergisinden bir kesit. foto-haber:Raşit Yakalı

Hiç yorum yok: