16 Nisan 2008 Çarşamba

Duygulu hocamız Sevdakar Çelik ten mesaj var.


Degerli Rasit Agabey,
Merhaba.!.

Blogunuzda yer verdiginiz,
" BİR KARİKATÜR DUAYENİ EFLATUN NURİ'NİN EVİ "adlı metni
okudum.
Ve yasamina projektor tuttugunuz EFLATUN NURi hocamizla ilgili anlattiklarinizdan etkilendim, cok da duygulandim.
***
Soz konusu yaziyi gecenin oldukca gec bir saatinde okudum. Buna karsin,
yazdiklarinizi birkac kez okumaktan ve Hocamizin fotograflarina uzun uzun bakmaktan
kendimi alikoyamadim.
Gecenin yorgunlugu uzerime cokse de, uyumayi erteledim.
Sevgili Eflatun hocamizin portresini cizmeye koyuldum.
Fakat hayatimda ilk kez, bir portre calismasini "hüzzam bir sarki dinliyormuscasina",
huzunler yasayarak cizdim.
/* (Gozlerindeki o derin hikayeyi anlatmak istedim Eflatun Agabeyin.
Anlatmak kolay olabilir miydi .?. HAYIR.!. Lakin, yeniden deneyecegim.)
***
Sevgili Ustamızın -objektifinizle saptadiginiz- gozlerindeki ifade ve yuzundeki anlamli cizgiler, beni alip
oralara tasidi.
Eşini kaybettigini ve yalnizligini bilmiyordum. Etkilenmeme, belki de bu durum yol acti. Bilemiyorum.
Degerli eşine gani gani rahmet, kendisine bassagligi diliyorum... Acisini yurekten paylasiyorum.
***
Degerli Rasit Agabey,
Eflatun Agabeyin e-posta adresini bilmedigim icin "EK"teki portre calismasini size iletmekteyim.
Lutfen kendisine -DERİN SEVGİ VE SAYGILARIMLA- iletir misiniz?

1 yorum:

Perfumes dedi ki...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Perfume, I hope you enjoy. The address is http://perfumes-brasil.blogspot.com. A hug.