23 Nisan 2008 Çarşamba

Kabakçıoğlu' na 23 Nisan şakası

Güngör Kabakçıoğlu abimizin açacağı karikatür sergisine gitmek için 4. Levent' ten metroya bindim. AAAAA birden fark ettim ki; vagonlar bayram yeri gibi süslü.
" Aman ne güzel olmuş, harika bir düşünce derken yanıma bir palyaço hanım geldi" Siz de buyrun beyefendi, bugün çocuk bayramı." Dedi birden aklıma torunum ve de Güngör abi geldi. İkiside çocuk bunların. Hangisi için alsam acaba diye düşündüm.
Güngör abinin çoçuk sergisine gittiğim için o ağır bastı onun niyetine bir balon, bir şeker ve bir de bayrak aldım. Vagonlarda herkes mutlu, çocuklar çoğunlukta idi. Pamuk eller sepete... Teşekkürler Ulaşım A.Ş.

Bu minik kız nasıl mutlu mutlu bayrağını sallıyor, ben de aynen onun gibi müzeye gidene kadar bayrağı sallayarak gittim. Aynı anda torunumun okulunda da 23 Nisan töreni vardı. Ben bu sebeple katılamamıştım, onu düşündüm, çocuk şarkıları mırıldandım durdum.
Müzeye girince onları havuz başında otururlarken gördüm. Bayrağımı sallaya sallaya Günğör Abinin yanına yaklaşıp" Güngör abi 18 yaşındayken Doğan Kardeş'e çizdiğin karikatürleri bu gün sergiliyorsun, kendini o günkü gibi hissediyor musun?" " Tabiii, aynı güçte ve heyecandayım." Güzel, bende Çocuk Güngör Kabakçıoğlu için bayrak, balon ve şeker getirdim. Haydi bu balonu şişirde biz de görelim aynı yaştamısın." dedim, resimlerden de anlaşılacağı gibi çok güzel şişirdi ve ucunuda düğümledi.
Tabi o an alkışlarıda hak etti. Metin Gökçe ve İsmet Lokman Akdağ Saydut beyler de ona destek verdiler.
İyi insan Güngör bey, hoş görülü, Hep diyoruz ya o bir çocuk ve bu gün de onun ve onun gibilerin bayramı. Kutlu olsun 23 NİSAN. Raşit Yakalı

Hiç yorum yok: