21 Şubat 2008 Perşembe

IRMAK OKULLARI KARİKATÜR KULÜBÜYLE...

Dün öğleden sonra /20-02 2008 - çarşamba/Caddebostan "özel Irmak koleji" karikatür klübü nün davetlisi olarak iki grup halinde 100 öğrenciyle çok sıcak, çok verimli iki karikatür dersi çalışması yaptım. İlk grupla yaptığım çalışmalardan resim çekmek aklıma gelmediğ için ikinci 4. sınıf ağırlıklı grupla yaptığım çalışmalardan fotoğraflar yayınlıyorum. Resim bölümü başkanı Emel öğretmenime, tüm resim öğretmenlerine ve okul yönetimine bana böyle bir imkan sundukları için sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. Böylesine bol imkanları olan modern bir okulda prıl prıl öğrencilerle çalışmak çok hoşuma gitti.Bende onlara en azndan karikatür sanatını tanıt biraz sevdirebildiysem ne mutlu bana.







Öğrencilerimin bana hediye ettikleri çalışmalardan verdiğim dersi iyi anladıkları hemen belli oluyordu.








Hem benin karikatürlerimi perdeden izlediler, hem anlattıklarımı dinleyip notlar aldılar. Harika salonda çıt çıkmıyordu.Bu arada bana karikatürle ilgili bilinçli sorular soruyorlardı.



















Okul dergisini izlediğimde bu yönlü çalışmaların yalnız karikatürle sınırlı olmayıp butün sanat dallarını kapsadığını hemen allamak güç değil.











































İmkanlar sınırsız oluncaverimde o oranda artıyor tabi.Okul uzay merkezi gibi , atölyeleri üniversite atölyelerine benziyor.Kütüphanesi prıl prıl. Kitapları çok düzenli ve çeşitli.















































































Bu güzellikleri bana yaşattıkları için okul yönetimine ve Emel öğretmenime, /beni çiçeklerle uğurladıklar için/ tekrar sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.
Raşit Yakalı











Hiç yorum yok: