14 Şubat 2008 Perşembe

MARLENE POHLE DEN TANGO KARİKATÜRLERİ SERGİSİ...

TANGO-TANGO
Boinos Airesli karikatürcü dostumuz Marlene Pohle nin35 parçadan oluşan" TANGO" karikatürleri Chneidertempel sanat galerisinde 14-Şubat sevgililer gününde açıldı.

Türk karikatüristlerinin yakından tanıdığı Marlene Pohle, Raşit Yakalı, İzel Rozental, Tan Oral ile...









Konuşmaları İzel Rozental ve Tan Oral birlikte yaptılar. Daha sonra Marlene Pohle teşekkür konuşması yaptı.
















Gecede tango gösterileri nefesleri kesti.Benim makinamın bile sarjı kesildi o nedenle bu iki resmi bana orada tanıştığım basından Kemal Engin Aköz arkadaşım gece 12.00 de yolladı. Bu dayanışma için kendisine teşekkür ediyorum.







Marene Pohle hanımefendi ve Ukraynalı çizer,Viladimir Kazanevski ile Manisa Uluslararası karikatür yarışmasında 3 gün birlikte bulundum. onları İyi birer çizer oldukları kadar çok iyi birer dost olarak tanıdım. Bu tür dostlukların sürmesi dileği ile...Karikatür sanatını bu tür nimetlerini yaşamak bana büyük gurur verdi. Saygılarımla.

Hüzünlü Fado’ların diyarından bir fotoğrafçı , tutkulu Tango’ların ülkesinden bir çizer
önce aynı lisanda sonra aynı dansta, İstanbul’da buluştular ..

Ve 14 Şubat günü .. Sevgililer gününde ..
Aşkın ve tutkunun dansı olarak anılan Tango bu kez de
Buenos Aires’li Marlene Pohle ‘un uçuşan çizgilerinde , Portekiz’li Alexandre Costa’nın vizöründe, Schneidertempel Sanat Merkezinde hayat buldu.Türkçe Tangolar eşliğinde akordeon ile karşılan davetliler 2 değerli dansçının, Lena Pavlova ve Metin Kazaz çiftinin tango gösterisiyle, unutulmaz Fado ve Tango klasikleriyle ve katılımcıların danslarıyla geceye de romantik bir hava kattılar.

Hiç yorum yok: