20 Mayıs 2008 Salı

Dogan Arslan'dan haber var.


Rasit Hocam, Turkiyeden New York'a donduktan sonra hep sana yazmayi istemistim ama islerimin bir hayli yogunlugunda simdi bu emaili yazabiliyorum.....Siz sanatci/karikaturcu ustadlarla Istanbulda kisada olsa guzel bir zaman gecirdim...senin sayende oldu bu:))) sagol var ol....Blog'una bagzen girip, istanbulda karikatur dunyasinda neler oldgunu ogrenebiliyorum...daha once bu blogunda haberim yoktu...zengin ve cok hos isler yapiyorsun oralarda...ellerine ve enerjine saglik... Karikaturculer dernegindeki "simit gunu"'de cekindigimiz fotografi bu emaile ilsiliklendiriyorum... Umarim Istanbula bir aksilik olmazda yerlestigimde daha yogun ve guzel isler yapariz.... sevgiyle kal, Dogan ArslanArt DirectorBettery Park Conservancy2 South End Avenue NY, NY

Hiç yorum yok: