23 Mart 2008 Pazar

ABİDİN DİNO SERGİSİ AÇILDI.


Sergi ile ilgili geniş bilgi: http://www.karikaturculerdernegi.org/ adresinden edinilebilir.

2008 yılı "OBUR" Mizah ve "Nazım Hikmet Kültür Merkezi" iş birliği ile düzelenen 95 Yaş gününde Karikatüristler Abidin Dino anma sergisi 23 Mart pazar günü Nazım Hikmet Kültür Merkezinde açıldı. Bir çok karikatürist ve davetlinin katılımı ile açılan sergiye ben geç yetişebildim.
Çok güzel bir organizasyonla açılan sergide özellikle Kadıköy tarafında oturan arkadaşlarmız ilgi göstermiş. Obur Mizah dergisi ve Emre Yılmaz çok büyük bir sınavı yaptıkları bu titiz çalışma ile kazanmışlar. Kendilerini kutluyorum.
Yurdagün Göker abimizin "Dino" çalışması.. Bütün çalışmalar çok güzeldi ama ışık parladığı için fazla çalışma koyamıyorum..
Sergi çıkışı Güngör abiyle birlikteydik."Raşit birer simit yiyerek gemiye gidelim mi?" dedi. Öyle de yaptık. Beşiktaş'a geçtik .Güngör abi yine sordu:" Raşit bizim çocuklar birden nereye gitti?."" Abi sana söylemediler mi?. Mustafa Bilgin'le AzizYavuzdoğan; " Abi biz bira içmeye gidiyoruz gelir misiniz." dediler ben hayır demiştim. Senin haberin olmadı mı?" " Hayır olmadı, keşke biz de gitseydik. Hadi bizde Beşiktaş iskelesindeki birahaneye gidelim, birer bira içip onlara telefon edelim."Dedi.

Biralarımızı içerken; Güngör abi elindeki katılım belgesi zarfını açtı. "Emre Yılmaz'ın portresini çizmek istiyorum, bak şöyle olabilir, çok temiz yüzlü bir arkadaş... "
Zaten sergide cep takvimine ön çalışmasını yapmış...Bütün garsonlar da dikkatle bizi izlemeye başladı.. Öyle rahat çalışıyor ki, müthiş bi portre üstadı Güngör abimiz . Bu çalışmaları canlı yapmalı, ders olarak kayıtlara geçmeli, CD olarak isteyenlere servis yapılmalı..
Eline Sağlık Emre Yılmaz. İnternetten bir sergi gerçekleştiriyorsun, O sergiyi en iyi şekilde sunuyorsun, CD gösterisi ve kokteyl hazırlayıp gönül rahatlığı ile gece trenini binip Ankara' ya dönüyorsun. Yolun açık olsun. Başını koltuğa yasla ve kendini kutla. Gep gençsin, sorumluluk yüklüsün. Senin ve arkadaşlarının her kulvarda yolunuz açık olsun kardeşim.
Rasit Yakalı

Hiç yorum yok: