4 Mart 2008 Salı

İlker Ekiçi hoca hiç boş durmuyor

Sevgili Devrim Demiral hocam ne iyi ettin de bizi İlker Ekici beyle tanıştırdın. Aramıza kattın,
Yeni bir portreci kazandık. Hiç boş durmuyor bir seri tutturdu aldı başını gidiyor. Bakın bu gün kimleri çizmiş. Ben okuluna da misafir olarak gittim prıl prıl bir öğretmen ve de bir yönetici İlker kardeşim. Bu gün öğrendim Çin'den bir ödül de kazanmış . Dört dörtlük bir üyemiz, arkadaşımız, kardeşimiz. Seni yürekten Kutluyorum. Tebrik ediyorum.
Müze yöneticimiz Erdoğan Bozok abi zevkten dört köşe olmuş.

Cafer Zorlu abimiz sergiye gelemediği için İlker bey bu çalışmasını bir başka toplantıda kendisine taktim edecek. Cafer abi bu günlerde harıl harıl çıkarmayı planladığı büyük boy bir albüm için çalışıyor ve de sponsor arayışları içinde.


Hiç yorum yok: