30 Mart 2008 Pazar

BİZ BU HAFTA HİKAYE RESİMLEDİK....

BU ÇALIŞMA BENİ ÇOK ETKİLEDİ. Bu hafta yaptığımız çalışmalardan bu üsteki resim beni çok etkiledi. Öğrenci kağıdı ortadan böldü, alt kısmı kahverengi, üst kısmıda yeşile boyadı ve bana getirip:" Bitti öğretmenim." dedi. Şaşırdım. "Bu ne?"" Ağaç öğretmenim.""Nasıl yani?" Çok yakından bir ağaç." O zaman anladım. Zum yapmış. " Çok güzel olmuş. Amaaa.bazı şeyler eklesen, mesela kuş, ya da.." "Peki" dedi gitti biraz sonra böyle getirdi. Bak Bu kuş ben bu küçük olan da kardeşim, bu da elma." Öğretmenler ekledi, o her ne yaparsa yanına kardeşini de çizermiş. Onsuz hiç bir şe yapmazış. Ben çok etkilendim. Özellikle ağacı bu kadar zum yaparak çizmesinden.
Bu hafta Kartal Ahmet Şimşek Eğitim Kurumları Ana Okulundaki dersimde bir ayıcık üzerine çalıştık. Sonra onu boyayıp kesip, baş, gövde, kollar ve bacaklarını yapıştırdık. Burcu Erol öğretmenimiz aramıza yeni katılmıştı, O da bize destek veriyor. Dostları ve önceki okulundaki öğretmen arkadaşları bizi buradan izliyorlarmış. Hepsine kucak dolusu selamlar, Burcu öğretmenimizi çok seviyoruz ve çok iyi bakıyoruz, merak etmeyin. Fotoğraftan da beli oluyor.

Bizler artık biribirimize odukça alıştık. Ben onların, Onlar benim içimizi okur olduk. Eskiden biraz gürültülü geçen derslerimiz artık tıkır tıkır işler oldu. Bu arada onlar bana, ben onlara küçük sürpizler yapıyoruz fıkralarda anlatıyoruz, hatta şakalaşıyoruz.


Arkada yardımcı Gül teyzeleri biraz sonraki ikram hazırlıklarına başlamış bile. Oya öğretmenimizde onlarla birlikte kendini işe kaptırmış. Biz onunla 6 senedir birlikte çalışıyoruz. Önceki sene o da anne oldu. İşini çok seviyor.



HEPİMİZ MUTLUYUZ.

Tam kesim işlemi başladığında 5 yaş grubunu yöneten 7 yıldır birlikte çalıştığımız Şeniz öğretmenimiz bir şey sormak için geldiğinde beni görünce çok mutlu oldu ve biraz şakalaştık. O da bu sene anne oldu./ Bu bölüm biraz duygusal oldu galiba/


İşte kesim ve yapıştırmalar bitti. Üzerlerine isimleri de yazdık.


Bir konu anlattım, öğrencilerim bu hikayeyi resimlediler. Buna bazı eklemeler yapacaktık ama ben dökümanlarımı çantama koymayı unutmuşum. Hepsinden özür diledim, beni sürpriz çukulatalar karşılığı bir defalık affettiler. " Öğretmenim bir daha olmasın, yoksa daha ağır ceza alırsınız." dediler. /Peki peki anladııık/


Unuttuğum ek çalışmayı tahmin etmişsinizdir. Burada eksik olan ne olabilir?



Hepsi olayı ayrı ayrı yorumlayabiliyorlar artık. Hiç biri yanındaki ne yaparsa oda onu yapmıyor artık.

Ya da en azından kendinden de bir şeyler katıyor kompozisyonuna.

Derse katılmayan olmuyor, hepsi coşkuyla çalışıyor. Hepsi bir bir benimle karikatür konuşabiliyor, " Espri yaptım" diyebiliyor. Bu hafta ben hiç bir kareye girememişim.

Raşit Yakalı

Hiç yorum yok: