31 Mart 2008 Pazartesi

MİMAR SİNAN KOLEJİ'NDEYİZ.




Mimar Sinan Koleji'nde Bir Gün...
“Doğa ve Çevre”
konulu karikatür sergisi açılışının yapıldığı etkinlikte atölye çalışmaları gerçekleştirildi...

30 Mart 2008 Pazar günü Mimar Sinan Özel Okullarında, Karikatürcüler Derneği'nin katkılarıyla 11.00 - 13.30 saatleri arasında Anaokulu ve İlköğretim 5. sınıf öğrenci ve velilerinin katıldığı "Karikatür ve Çocuk" isimli karikatür sergisi ve atölye çalışmaları yapıldı... Ayrıca Karikatürcüler Derneği'nce 10 Nisan'a kadar izlenebilecek “Doğa ve Çevre” konulu karikatür sergisinin açılışı da yapıldı.Derneğimizi temsilen Aziz Yavuzdoğan ve karikatürcülerimizden Raşit Yakalı ile Muhittin Köroğlu'nun katıldığı etkinlik, Mimar Sinan Koleji yönetimi ve öğretmenlerinin sıcak ilgisiyle de oldukça başarılı geçti...
Etkinlik süresince derneğimiz standına, öğrencilerin ve velilerin ilgisi yoğun oldu. Dernek yayımlarımızdan kitaplarımıza ve Muhittin Köroğlu'nun da çevre konulu çalışmalarına büyük ilgi gösteren karikatürseverler imzalanan eserleri büyük bir heyecanla kabul ettiler...
Okulun kurucusu Mehmet Ayar, etkinliğe katılımımız nedeniyle derneğimize bir plaket sundu... Mimar Sinan Okulları'ndaki etkinliğimiz süresince gösterdikleri konukseverlik için, başta okul yönetimi olmak üzere, etkinlik koordinatörü Esra Sağol ve bütün öğretmenlere teşekkür ediyoruz... /Diğer fotograflar: www.karikaturculerdernegi.org / adresinde Ana Okulu öğrencileri sınıf öğretmenleri ile birlikte etkinliğimize 4 grup halinde ve 20 şer dakikalık sürelerle girdiler.Onlara bu kısa süre içinde kaikatürün tarifini, niçin güldüğümüzü ve uyulamalı çizim çalışmaları yaptık. Benim ilk öğrencilerimden ve halen Karikatürcüler Derneği Genel Sekreteri Aziz Yavuzdoğan'la bu etkinliği gerçekleştirdik.



Önce tanıştık, sonra kaynaştık ve sonuca ulaştık.


Şimdiki çocuklar harika. Hemen hünerlerini bize göstemek için kolları sıvadılar.


Bu hanım öğretmen kızımız beni babasına benzetti." Siz de babam gibi çok şakacısınız, komiksiniz, sıcaksınız hocam"diye bana iltifat etti.


Vücut diliyle "İnsan niçin güler" konusunu anlatıyorum. Hepsi çok güldüler.


Sınıfta bütün öğretmenler İngilizce konuşuyorlar. Bizimle de İngilizce konuştular. Ben iki hafta bu sınıfta kalsam, kurslara rağmen yıllardır beceremediğim bu dili garanti öğrenirim. Minikler ne kadar şanslılar.


Ben bu maketi çok sevdim. Salonda gördüm. Bunu sayfa başlığıma koymayı bile düşündüm. Tam benlik bir ders malzemesi. Teşekkürler öğretmenim.


Bizi okulun bütün salonlarını gezdirdiler. Her yer pırıl pırıl, örnek bir okul. Kütüphanelerinde mizah kitapları vardı ama derneğimizin yayınları yoktu. "Bize bir köşe açın, biz sizlere dernek yayınlarımızdan bir kitaplık yapalım, önerisini yaptık. Mutlu oldular ve hemen bir köşeyi boşaltıp bize ayırdılar. / Sembolik olarak tabi/Ben karpostallarımı, Olimpiyat kitabımı ve CD mi hemen verdim. Aziz Yavuzdoğan ve Muhttin Köröğlu hocam da yayınlarını verdiler. Şimdi top derneğimizin yönetim kurulunda.






Hiç yorum yok: