3 Mart 2008 Pazartesi

Bu çizimler Oğuz Aral abi için hazırlanmış...

Karikatür ve Mizah Müzemizdeki bir sergi sırasında Güngör Kabakçıoğlu abi ile portre karikatürcülüğü üzerine konuşuyorduk." Bana rahmetli Oğuz Aral sipariş vermişti ama kendisine teslim etmek kısmet olmadı. Çizimlerim bende kaldı, çok güzel ve çok önemli bir çalışmaydı, yazık oldu." Demişti. Bende bu sayfalarımda yayımlamama izin verir misiniz Güngör abi." dedim. Sonraki ilk buluşmamızda, derneğimizdeki Ali Ulvi abimizi anma toplantımız sırasında bana teslim etti. Ben tarama konusunda ve diğer teknik konularda zayıf olduğum için bu kadarıyla yayına hazır hale getirebildim. Hem sizlerden, hem de Güngör Kabakçıoğlu abimizden özür diliyorum. Bir başka arkadaşımız bunları daha iyi bir sunum haline getirebilirse sonsuz teşekkürlerimi sunarım hem onları sonra Karikatür ve Mizah müzemizde ya da diğer gerekli yerlerde değerlendirmeye sunabiliriz. Sağol Güngör abi. Hakikaten çok faydalı bir ders hazırlamışsınız. Ellerinize sağlık. Saygılarımla.
Raşit Yakalı

Hiç yorum yok: