15 Kasım 2007 Perşembe

ŞAKA-MAKA

Maksadım Birazcık şaka yapmaktı….
İstanbul Büyükşehir Belediyesi Karikatür ve Mizah Müzesinde çok güzel bir etkinliğe şahit olduk. İlk defa bu kadar çok kalabalık bir izleyici grubu vardı .
Çıt çıkmadan panelistler Cihan Demirci, Canol Kocagöz ve İbrahim Ersaraç beyi dinledik.İki saate yaklaşık süren panel soru ve cevaplarla renklendi.
Hepimiz konu ile ilgili çok bilgilendik. Sonrada Türkiye de ilk defa sosyal karikatür çizenlerden olan Mim Uykusuz adına bir sergi açıldı ve büyük beğeni aldı.
Mim Uykusuz ağabeyimizin oğlu Tekin Uykusuz ve torunu da sergiye katıldı ve çok duygulandık. Bu harika etkinlikleri bizzat Cihan ve Canol arkadaşlarımız haber haline getireceklerdi.
Ayrıca basın da büyük ilgi gösterdi muhabirler ve kameralar vardı.
Bu nedenle ben resim çekmeyecek ve haber yapmayacaktım.
Ama bazen duramadım ve bir kaç kere makinemi cebimden çıkarıvermişim. Baktım baktım Haber yapamadım ama bu resimler de yine de bir şeyler gizli gibi geldi bana. Çünkü bazı karelere çok güldüm. Amacım kimseyi üzmek değil, sadece şaka niyetine yorumsuz olarak sizlerle bu köşemde paylaşmak istedim. Affola.
Birkaç resim altı: Cihan demirci "Markopaşa ekibi 4-5 kişiydi ama çok işler yaptılar" dedi. Kendisi de tek kişilik bir ordu. Panel yöneticimiz kendi haberini yapıyor ve bunu hep yapıyor-.Erdoğan Başol abi bir yıldır bana dargındı ,kırgındı ama ben bu resmi çekerken bana göz kırptı, barıştık, öpüştük. Filibe köfteciside kutlayacağız..
Müze yöneticimiz Erdoğan Bozok ağabey yoğun ilgiden çok memnun, hepimizi kucakladı durdu.
........... Raşit Yakalı

Hiç yorum yok: