29 Kasım 2007 Perşembe

Karikatür çizmeyi öğrenmek isteyenlere duyuru.

Değerli arkadaşlar. Her yaş grubuna karikatür öğretmek için 1980 yılından beri/ Çarşaf Dergisi Karikatür okulu ile başladım./ çalışıyorum. Benim sunacaklarımın dışında kendi karikatürlerinizin benden eleştirilerini almak isterseniz lütfen şunlara dikkat edin: Eğer yazacaklarımı dikkate almadan yollarsanız zaman kaybı olmaması için üzülerek dikkate almayacağım. Böylece hem zamandan tasarruf etmiş, hem de başkalarının hakkını çalmamış oluruz diye düşünüyorum. Hassasiyetiniz için şimdiden teşekkür ediyorum.
NELERE DİKKAT EDİLMELİ.
Karikatürleri A4 boyutunda çizmeye gayret edin ve kağıdınızın kenarlarında ikişer cm lik boşluk bırakın.Eskizleri kurşun kalemle yapın. Deseni iyi oturtmak için defalarça hafif hafif cizerek, silerek ve tekrar çizerek oluşturun.İyice olduğundan emin olduğunuzda siyah çini mürekkebi/ Siyah mürekkepte olabilir/tarama ucu ya da divitle çinileyin. Çok zorda kalmadıkça keçe kalem kullanmayın. iyice kuruyunca önceki kurşun kalemleri dikkatlice silin. Sonra isterseniz boyayın. Ben önce siyah beyaz da kalmanızı, boyama yapmamamızı öneririm. Mümkün olduğu kadar az yazılı etik kurallar içinde hazırlayacağınız karikatürleri ya posta ile ;
Raşit Yakalı, Basın sitesi A blok A10 Yenilevent İstanbul
adresine, ya da email olarak düşük ayarda /300 dp olabilir.
www.rasityakali2@gmail.com
adresine yolayın birlikte çalışalım. Başka adresime yollananlar dikkate alınmaz. Teşekkürler.
Not. Bu bloğ yalnız karikatür öğrenmek isteyenler için oluşturulmuştur. Buna dikkat edelim.
Raşit Yakalı

Hiç yorum yok: