22 Kasım 2007 Perşembe

Yarışmamıza ilgi yok

SAİNT-JUST-LE-MARTEL FESTİVALİ.
Sizler Fransa’ nın bir kasabasında yıllardır düzenlenen konusu “İNEK “ olan festivalden bahsedeceğim demiştim. Ben o festivale 1998 de arkadaşım Kamil Yavuz ile katılmıştım. BU sene de biliyorsunuz arkadaşımız Sema Ündeğer aynı festivale katıldı ve bir şanssızlık eseri ayağın kırarak geri dönmüştü. Ben o yıl anılarımı Bizim gazetede yazmıştım.
Simdi o gazetenin kopyasını ve bazı resimleri yayınlıyorum. Onun anısına buay yarışmamızın konusu “ İNEK” olsun demiştim çünkü İstanbul’un her yeri karikatürize inek heykelleriyle dolmuştu. Hiç ilgi görmedik. Belki tanıtımımı yapamadım. Olsun. Yine de yaptık devam ediyoruz aybaşına kadar. Mutlaka bir izi kalmıştır. Birde bu yayınımızın bir anısı olur. Şu ana kadar sadece Sevdakar Çelik ve Akdağ Saydut arkadaşlarımın katkısı oldu. Kendilerine hassasiyetleri için teşekkür ediyorum. Tabi kitap ödüllerini hemen yollayacağım.
Raşit Yakali

Hiç yorum yok: