25 Kasım 2007 Pazar

SAVARONA GEMİSİNDE ÖĞRETMENLER GUNU

Karikatürist arkadasım İbrahim Tapa nın içinde olduğu bir etkinlik çerçevesinde bir grup karikatürist 24 Kasım öğretmenler gününü Savarona okul gemisinde öğretmenlerle bir arada kutladı. Gece verilen davette bir çok yeni proje konuşuldu.. Yaratıcı çocuklara yönelik projeler önümüzdeki günlerde gerçekleştilecek.
Samimi bir hava içinde geçen geceden eşimle birlikte dönerken cebime gelen bir mesajı da sizlerle paylaşmak istiyorum.
"KARANLIKLARIN DİLİNE KİLİT VURAN BENİM,
BENİMLE ÇOĞALDI AYDINLIK.
BEN KALEM VE KAĞIDIN ÖLÜMSÜZ HİKAYESİYİM,
BEN ANADOLU' YUM.
YURDUMUN HER KÖŞESİNDE BEN VARIM.
TAHTA BAŞINDA, ELİMDE BEYAZ TEBEŞİR
ÜLKEMİN GELECEĞİNE GİDEN AYDINLIK YOLU ÇİZERİM.
BEN BİR ÖĞRETMENİM. "
Öğretmenlere gerçek değerlerinin verileceği günleri en kısa zamanda görmeyi umarak, öğretmenler gününüzü kutlarım.
İsmail KAR.
Teşekkürler İsmail kar öğretmenim. Aynı dileklerimle ben de tüm öğretmenlerin öğretmenler gününü kutluyorum.. Gecede torunum Doruk Kalyoncunun sınıf öğretmeni Bilgin Gavas ve okul müdürü ve diğer öğretmenleriyle tanışmak gecenin sürprizi oldu.
Hayat mutlu tesadüflerle doluydu.
Raşit Yakalı

Hiç yorum yok: