18 Kasım 2007 Pazar

Ellerinize Sağlık Sevdakar Hocam


Değerli RAŞİT Ağabey Merhaba!..
Dost davetleri dışında, yarışmalara hep mesafeli durdum.
Arenada birbirlerini ham yapmak için uğrasan gladyatörler gibi, SANATCILARIN da EURO ve DOLAR rüşvetiyle yarıştırılmasını hiç sevmedim.
***
Ancak sizin bir eğitimci kaygısıyla başlattığınız "ÇEVRE VE iNEK" konulu,
"eğlendirirken öğreten" sevimli etkinliğinizi (yarışmanızı) daha içten bulduğumu da söylemeliyim.
Ama heyhat ki, yarışmaya ilgi gösterilmedi.
İnceden inceye üzüldünüz belki de...
(Eh, isin içinde EURO olsaydı durum bu olmayacaktı.)
..... * Hani sanatçı, toplumsal eğitime ve dostluğa önem verendi
***
Başınızı ağrıtmayayım Raşit Ağabey,
Durumdan etkilenip uzun bir eleştirel metin hazırlamıştım bu konuda,
lakin -OLA Ki CANINIZ SIKILIR DİYE- gönder(e)miyorum.
***
Değerli Ağabey,
Amacım yarışma değil elbette,
ama "RAŞİT YAKALIKARİKATÜR OKULU"nun iyi niyetle başlattığı
bir etkinliğe karikatür gönderilmemesi içimi burktu.
Bu düşünceyle,
......... Ek’teki mütevazı çalışmamı iletiyorum.
.............. Sevdakâr ÇELİK

* * *
Sevgili Hocam;
Size ne kadar teşekkür etsem azdır.
Her türlü desteği verdiniz.
Selam ve sevgiler.
.......... Raşit YAKALI

Hiç yorum yok: