16 Kasım 2007 Cuma

İSMAİL KAR HOCAMDAN HÜSEYİN ÇAKMAK'A JEST


KARİKATÜR OKULLARI.
Adını “ Karikatür okulu ” dedik ama bizim yaptığımız kurs, Karikatür çizmek isteyenlere yardımcı olmak. Ben bu işi yıllardır /1980 den beri/ yapıyorum. Tabiî ki tek başıma değilim benim gibi birçok arkadaşım bu işi yapıyorlar.
Sayılarını bilmiyorum.Kamil Yavuz,Oğuz Gürel,Ahmet Aykanat, Devrim Demiral, Musa Gümüş, Sönmez Yanardağ, Seyit Saatçi, Tolga Sakarya, Muhammet Şengöz, Mehmet Selçuk. Birde Adana da karikatürist öğretmen İsmail Kar Hem okullarda hem de internet sitesinde yıllardır bu işle uğraşıyor ve de çok faydalı oluyor..
Geçen hafta ilkokul 1. sınıflarla yaptığı bazı çalışmaları bana yollamış.
Konu Kıbrıslı çizer arkadaşımız Hüseyin Çakmak. .. Yorumlarını hocam sınıfta yapığı için bize söz düşmez. Ama sevgili arkadaşımız Hüseyin Çakmak ın fotoğrafı sigaralıydı galiba. Keşke Sigarasız çalışılsaydı. Şu var ki iki tanesi espriyi iyi halletmişler. Malzeme sınırlı olunca tabiî ki bakışlar aynı. Stiller çok benzer olmuş. Çok teşekkür ediyorum. Talebelerimizin ellerine hocamın yüreğine sağlık. Hüseyin Çakmak ve İsmail Kar ve bu işe emeği geçen diğer hocalarıma selam ve sevgiler/ Bu işe gönül vermiş ve u an isimlerini hatırlayamadığım diğer bir çok arkadaşlarımdan özür diliyorum.
/................ Raşit Yakalı
.

Hiç yorum yok: