29 Kasım 2007 Perşembe

İkinci hafta derslerimiz neşeli geçti.

Manavdan bir torba balkabağı, patlıcan ,armut,turp vb. aldım ve sınıfta bunların üzerine yüzler çizdim. iki ders süreyle bunları ellerinden düşürmediler.
Sınıf öğretmenleri bire bir onlarla yakından ilgileniyorlar, bana yardımcı olmak için ellerinden geleni yapıyorlar.


Patates, biber, patlıcaaaaan.
Bu sırada bu şarkıyı mırıldanıyoruz birlikte. Öyle bir ders yapıyorum ki 32 kısım tekmili birden.

Sulu armuuuuut..
Tatlı armuuuut. Bol vitamminli.
Ama şu an bir malzeme bizim için.
Mor patlıcaaaan. cadıya benzedi diyorlar.




Aklıma turp sıkayım mı acaba ben?..
"Yooo neden "ders yapıyoruz.
Doğruyu anlatmak, kavratmak için ..aklıma şu an bu geldi .. Fena da olmadı..
Temel şekillerle insan başını anlatmanın en iyi yolu bu bence...




Bu ne ciddiyet!..
Minik öğrencimin ilgi le izlediği ve mesajımı kavradığı kesin. Belki de eline ilk defa beyaz turp almıştır.






İşte bal kabağı ile siyah turp.
Daha sonra balkabağının içini oyduk torunum Doruk la evde. Onu kukla yapmayı düşünüyoruz. Eve geldiğimde fark ettim dudaklarını biri boyamış.
Turpu ise akşama blendırda sıkıp suyunu içeçeğim. bana iyi gelecekmiş.
Şu an ders malzemem.





Hiç yorum yok: