6 Kasım 2007 Salı

"AYIN KONUSU"na ilgi yok.!..

HİÇ KARİKATÜR GELMEDİ
“ Ayın Konusu”
adlı bir mini yarışma başlatmış ve küçük ödüller koymuştum, ama şu ana kadar elimize hiçbir çalışma geçmedi..
....Beklemeye devam ederken, yayımlayamadığım inek heykellerini de eklemeyi uygun gördüm.
***
Kampanya bittiği için şimdi bu inek heykelleri Cevahir İş Merkezi'nin deposunda toplanmış durumda, bekliyorlar. ..
***
Karikatür ve Mizah Müzesi Müdürümüz Erdoğan Bozok Bey'den, "Bunların birkaçını Müzemize isteyelim" önerisinde bulundum.
...
Karikatürcüler Derneği Yönetim Kurulu üyesi Akdağ Saydut ve Erdoğan abi ilk yazışmalarını yaptılar.
İnşallah iyi bir sonuç alınır. Müzemiz renklenir...
***
"Yarışmamızla ilgili ayrıntılı bilgi"yi BLOG sayfamızın altında bulacaksınız. ..
Genç arkadaşlarımızın katılımını bekliyorum.
............................ Raşit YAKALI
............................ ***
...

Hiç yorum yok: