27 Kasım 2007 Salı

ANA OKULUNDA KARİKATÜR DERSLERİNE BAŞLADIM

Kartal Ahmet Şimşek Eğitim Kurumlarında yedi yıldır sürdürdüğüm karikatür dersleri bu yıl da ana okulunda başladım. Okul bana çok uzak olduğu ve yorulduğum için Eğitim kurumunun genel müdürü arkadaşım Orhan Yorgancı hocamın " Ayda iki kere yalnız ana okuluna derse gir, veliler çok istiyor " ricasına hayır diyemedim. Hem kendisine sonsuz bir saygım var hem de karşılığında bana bir albüm bastıracak. Böylece yedi yıldır bir türlü bastırma imkanı bulamadığım "Olimpiyat ve Olimpiyat sporları " albümüm basılacak.
İki hafta önce ilk derse girdim. Karikatürün tarifini yaparak fıkra ve komikliklerle vucudumuzu tanıttım. Daha sonra bir kedi çizimi yaptık ve önceden hazırladığım bir kedinin kenarlarını kesip eklem yerlerini yapıştıracakken ders bitti. Öğretmenleri " Herşeyi olduğu gibi bırakın kukla seyretmeye gidiyoruz, dönüşte devam ederiz " dedi.
30 minik yuva öğrencisi hemen sıra olup kukla seyretmeye gittiler.
Bende sınıfta geride kalanları sizlerle paylaşmak istiyorum bu gün.

Hiç yorum yok: